رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

بوس از طرف بابا رضا

1391/10/17 10:7
نویسنده : مامان منير
157 بازدید
اشتراک گذاری
سلام همه هستي من

خوبي جيگرم

اين چند روز هواي تهران خيلي آلوده بود. من دو روز مرخصي گرفتم و بعدشم كه آخر هفته بود و از شانس هم زد و شنبه هم تعطيل شد . با اجازتون ۵ روز مهمون خونه مامان بزرگ و بابا بزرگت بوديم .

 

شب جمعه اي حضورتو به طور رسمي تو خونه اعلام كرديم ، بيچاره بابا رضات ساعت ۹ و نيم شب مجبور شد بره برا همه شيريني بخره

 

خاله منا و عمو ابراهيم از اينكه تو مي آيي پيشمون خيلي خوشحال شدن .

ني ني ناز دونه خيلي مراقب خودت باش.

من دارم تمام سعي خودمو مي كنم ، به خدا تو اين هوا پامو از خونه بيرون نذاشتم كه نكنه تو حالت بد شه .

اين تهوع دوره بارداري هم شروع شده و حالم يكم قاطي و پاتي كرده ولي چون مي دونم تو پيشمي تحملش برام راحت تر مي شه .

قند عسل مامان

تمام جون نفسم

بدون خيلي دوست دارم ، راستي امروز ۷ هفته ات هست .

دوست دارممممممممممم هوارتا

راستي بابا رضا گفته يه بوس گنده هم از طرفه اون بذارم ، فكر كنم يه جوراي عاشقته

 

همه فكر و ذهنم تويي جيگر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)