رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

تولد پسر نازم

1392/6/24 13:12
نویسنده : مامان منير
146 بازدید
اشتراک گذاری
رادوين 


يكي يكدونه قلب من

تمام هستي جونم 

فرشته كوچولويي كه ماه ها منتظر اومدنش بودم


بالاخره روز موعود فرا رسيد ، بعد از نه ماه انتظار و گذشت 38 هفته و 3 روز پسرم قرار بود دنيا بياد 


ساعت 9:20 صبح روز دوشنبه 21 مرداد سال 1392 گل پسرم در بيمارستان ابن سينا تهران دنيا اومدي

پسرم با وجودي كه برابر قد 55 سانتي متر و وزن 3300 گرم بود چشم به جهان گشودي

ماشاا.............


كوچولوي ناز من خوش اومدي

اين عكس پسرم تو همون روز اول تولدش تو بيمارستان


فرشته ي ناز اميدوارم بتونيم ازت حسابي مواظبت كنيم و به نحو احسنت تربيت كنيم

واي نمي دوني چه قدر خوشحالم كه تو كنارمي

گرفتنت تو آغوش و بوييدنت باعث آرامشمه


اينم اولين عكس پدر و پسر 

خدا جون 

به هركسي نيني نداره و دلش براي داشتن اين هديه آسموني لك مي زنه خودت اگه به صلاحشونه ، بي نصيب نذارشون

الهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههي اميييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)