رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

افتادن ناف و گرفتم شناسنامه

1392/6/24 12:55
نویسنده : مامان منير
147 بازدید
اشتراک گذاری
رادوين مامان

اينا رو با تاخير مي نويسم

شنبه صبح بود (26 مرداد ) كه ماماني اومد جاي پسري و عوض كنه و منم داشتم نگاه مي كردم

وقتي كه داشت شلوارتو پات مي كرد ديدم اي واي ناف پسري افتاد

پسر نازم تو پنج روزگيش نافش افتاد 

خيلي خوشحال شدم ، چون تو ديگه اذيت نمي شي و من راحت تر مي تونم بغلت كنم ،‌چون قبلا مي ترسيدم كه موقع بغل كردنت باعث بشم جاي نافت درد بگيره و الان خيلي راحت تر شديم 


راستي امروز صبح بابا رضا رفت دنبال كارهاي شناشنامه ات و برات شناسنامه گرفت 

و دفترچه بيمه هم برات گرفت البته دعا م يكنم ان شاا... هيچ وقت ازش استفاده نكني..

از اين بعد خانواده كوچك ما به صورت رسمي به ثبت رسيد و من و بابا رضا صفحه دوم شناشنامه هامون به اسم نازدونه مون آقا رادوين مزين شد 

بابايي هم براي من يه دسته گل خريده بود و براي تو هم يك كيك تولد ،‌البته بدون شمع

اينم عكس پسر نازم تو 5 روزگي

خدا جونم تو رو براي من و بابا رضا حفظ كنه الهههههههههههههههههههههي امين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)