رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

خدا جون باورم نميشه پسرم يك ماه شد

1392/6/24 11:55
نویسنده : مامان منير
111 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزيز

رادوين مامان

سلام

ان قدر دوست دارم بيام و مطالب و اتفاقات روز هامونو اينجا برات روز به روز بنويسم كه روزي از قلم نيافته ولي حيف مجالي برام نمي مونه

حالا برات تيتر وار مي نويسم

ديشب رفتيم خونه بابابزرگ و عمه بهاره و بهناز هم بودن و با اونا و عمو بابك حسابي خوش گذرونديم

راستي جمعه هم براي اولين بار با هم رفتيم يه مهموني رسمي ،‌ ختم انعام خونه خاله معصومه البته من و تو فقط تا خوندن همون دعاي فرج امام زمان تو اتاق اصلي مراسم بوديم بعدش تو بي قراري كردي و منم اومدم تو اتاق خواب نشستم تا تو راحت باشي و شب هم با مامان بزرگ و بابا برزگ و خاله منا و عمو ابراهيم و بابارضا براي اولين بار با پسري رفتيم پارك چيتگر

كه خيلي هم خوش گذشت

تو هفته قبل هم چند بار براي خريد رفتيم بيرون، پاساژ حافظ ، كوچه مهران ، شانزليزه ، امامزاده حسن و .... براي خريد و تهيه وسايل براي عورسي خاله منا ، كه پسر كوچولوي ناز من اصلا ما رو اذيت نكردي و تو كل گردش خواب بودي و دقيق وقتي ما كارمون تموم مي شد و مي رسيديم به ماشين تو بيدار مي شدي و شير مي خواستي


ولي يه چيز جالب

وقتي از بيرون بر مي گرديم ، چون يه چند ساعتي من و نديدي بعد از رسيدن به خونه همش دوست داري تو بغلم باش

جديدا هم من و بابا رضا رو حسابي مي شناسي و تا از جلوت رد بشيم و سمتت نيام جيغت ميره آسمون

شبا هم اگه قبل ساعت 12 شب نخوابي ، ديگه بيدار مي موني و حدود ساعت 2 و 2 و نيم مي خوابي ، بعد هم ساعت 5 و بعدش هم حدود 7 و نيم بيدار ميشي و شير مي خوري و بعد هم اصولا بيدار مي موني منم برات بالش ها مرتب مي كنم و مي زارمت جلوي تلويزيون و كارتون نگاه مي كني

تا يادم نرفته بگم تو هفته پيش با هم ديگه رفتيم آتليه بابارضا و يه عالمه با هم عكس گرفتيم كه اونا رو هم برات ميزارم


پسرم تمام هستي من و بابا رضا

هنوز هم برام باور كردي نيست كه تو يك ماه شدي 

الان يك ماه و سه روزه كه تو رو در آغوش دارم

بعضي وقتا كه مي زارمت رو سر دوشم ،اون قدر بوست مي كنم كه حد نداره

من يه جورايي عاشقتم ، ميوه عشقم

تو تمام جون مايي


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)