رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

گذری در سال 98 - سالی خوب و سخت گذشت

1399/2/14 11:16
نویسنده : مامان منير
166 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم عکس های رو نگاه می کردم و چه قدر خاطره تو ذهنم دوره شده .

البته سوتی خودم رو هم بگم که وقتی در حا مرتب کردن فایلهای عکس بودن به صورت ناخواسته فهمیدم کل فایل های فیلمم پاک شده و دست به دامن دوستان هستم تا بشه فایل هام برگرده . خاطرات زنده و تصویری شما نازدونه ها ماندگار تر بشه

این عکس با لباس بچه گی های منه خخخخخخخخ رادوین میگه یعنی مامان تو ان قدر بودی...

اینم یعنی آخر عشق پدر بزرگ به سه تا نوه که خدا سایه شو بالای سر مانگه داره

این عروسک خانم هم در حال نوشتم روی برگه های کار مامان

اینم پسرم با شاهکارش که یک کشتی با کمک مامان جون درست کرده بود و تو حمام به آب انداخته بودنش( یعنی واقعا فدات بشم مامان خوبم که ان قدر حوصله داری و دل به دل رادوین می دی)

اینم وقتی رونیا جودی ابوت میشه و داداش هم کمی حسادت می کنه و برای اون هم موهاشو می بندیم😜

این هم دو نوازنده خونه ما... خدایی این رادوین از دست این نانا خانم هیچ جا راحت نیست ، حتی موقع ساز زدن.

اینم رونیا خانم وقتی بهش میگی موش بشو

گذران عمر جالبی بود.. خدا نگهدارتون باشه فرشته های زمینی خونه ما

 

پسندها (1)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
16 اردیبهشت 99 3:11
خدا حفظشون کنه😘
مامان منير
پاسخ
ممنون از همه لطفتون عمه جون