رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

اولین جدال در مدرسه - یک صورت گاز گرفته

1398/7/7 23:45
نویسنده : مامان منير
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته کوچولوی مامان که انگار داری کم کم برای خودت مردی میشی

دیروز که اومدی اداره دیدم روی صورت جای یک لبه ، اول فکر کردم تا قبل اینکه برسی پیش من کسی دیدت و بوسیدت و جای لبش رو صورتت مونده 

ولی بعدش شک کردم آخه اینجا کسی آرایش نداره 

بهت گفتم رادی کسی ماچت کرده گفتی نه 

و رفتی نشستی رو صندلی جلوم که مشقات رو بنویسی، که فدات شم اومدی گفتی مامان جای ماچ نیست یکی زنگ تفریح صورتم رو گاز گرفته 

که من و بگیییییییییییییییییی

وا رفتم، چون واقعا نمی دونستم چه عکس العملی باید نشون بدم.

همون موقع هیچ نگفتم و تا رفتیم تو ماشین و تو داستان رو برام تعریف کردی که یک کلاس اولی تو اون یکی کلاس هست که خیلی شیطونه و همه بچه ها رو اذیت می کنه و آب تو هنش جمع می کنه و میریزه روی بچه ها و یه بار هم کمی لباس من خیس شد. 

که وقتی میاد سراغ تو ، تو دستاشو نگه می داری تا ببریش پیش ناظم اونم سرشو میاره جلو و صورتو گاز می گیره.

خلاصه ناظم میاد اونو می بره یه گوشه می شونه و از این حرفا.

راستشو بخوای واقعا نمی دونستم چه باید بکنم .

فقط بهت گفتم ببین مادر این بار شانس آوردی فقط گازت گرفت اگر خدایی نکردی چیزی می کرد تو چشم و یا لگد می زد بهت و بلایی سرت می یومد باید چی کار می کردیم . صد بار بهت گفتم اگه دیدی بچه ای داری کار بد می کنه تو ازش فاصله بگیر این جور که تو تعریف می کنی تو همش دنبالش بودی ببینی چه می کنه، بعد هم نمی خواد تو ناظم بشی ، اونم مدرسه خودش ناظم داره.

قربون قدت برم سالم میری، سر جدت سالم برگرد.

 

خلاصه اینم داستان اولین دعوای پسرم در 5 روز حضور در مدرسه.  یعنی رکورد شکنی کردیاااااااااااا

پسندها (1)

نظرات (2)

محمد صادق
8 مهر 98 10:13
سلام خدا حفظشون کنه 🙂
آتریسا جونآتریسا جون
8 مهر 98 23:44
آخ عزیزم چه پسر شیطونی بوده🤔
آرا به گل پسرمون بگین کاری به بچه های شیطون نداشته باش اخه کوچولویین یه وقت خدایی نکرده یه اتفاق بد یه خاطره بد😐
من همش به دخترم میگم مهمتر از همه خودتی 😉
آتریسای منم کلاس اولی امسال
مامان منير
پاسخ
سلام عزیزم 
اگه گوش بدن خوبه 
به دختر گلتون تبریک می گم