رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

اولین حضور پسرم در یک کلاس ورزشی

1398/5/6 22:57
نویسنده : مامان منير
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

و صد سلام 

و اینکه من بالاخره موفق شدم و گل پسرم و تو یک کلاس ورزشی ثبت نام کردم.

کلاس ژیمناستیک تو فرهنگسرای عطار.

کلاست دو روز در هفته هست و خوبیش اینکه با پرهام با هم میرید و حسابی بهتون خوش می گذره .

پسرم دلم می خواد تن و فکرت همیشه سلامت باشه 

 

البته این رو هم بگم با تغییر ساعت کلاس با چیزی که ثبت نام کرده بودیم، یکم برنامه های من بهم ریخت و بعد از سرکار و کلاس تو تا برسم بخونه  و شروع به کارهای خونه کنم دیگه هیچ جونی برام نمی مونه .

فدات شم دوست دارم 

به خاطر تو همه چی و تحمل می کنم.

دوست دارم.

این بخش به خاطر مقایسه در آینده هزینه کلاس ژیمناستیک 12 جلسه یک ساعته 60 هزار تومان - تابستان سال 98

پسندها (4)

نظرات (1)


9 مرداد 98 14:18
خداحفظ کنه گل پسرو