رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

تغییر آدرس مدرسه

1398/4/31 9:51
نویسنده : مامان منير
225 بازدید
اشتراک گذاری

یعنی خدا جون عاشقتماااااااااااااا

نمی زاری یه کم فکرم سر یک مسئله راحت بمونه.

امروز مدرسه ما رو دعوت کرده بود برای جلسه. من گفتم حتما می خوان در مورد کتاب و روپوش و قوانین مدرسه صحبت کنن.

اما چی بگم مدیر مدرسه اومد گفت ما چند سالیه که درخواست داده بودیم جای مدرسه عوض بشه و یا حداقل دو دوره اول - دوم ابتدایی از هم جدا بشن، چون حیاطی که برای کلاس اول تا سوم هست کوچیکه و مدرسه کنار اتوبان هست و .... 

و در آخر گفت که منطقه مدرسه دبیرستان شهدای هسته ای رو به ما داده و گفته در این مورد تصمیم بگیرید که یکی از دوره ها تون رو به اون مدرسه ببرید که اون مدرسه یک طبقه است و حیاط بزرگ داره و ترجیح ما اینکه دوره اول رو ببریم اونجا ولی می خواهیم نظر سنجی کنیم.

منو بگو با چه فکری اومده بودم و حالا چی شده بود.

تو حالت کامل سردرگمی موندم. اون مدرسه تو خیابان ولیعصر هست و خب به محل کار من دور میشه - رفت و آمد سخت تر میشه از طرفی خب مدرسه بزرگ خیلی خوبه.

زنگ زدم به بابا که نظر اون و بپرسم که کلا واگذار کرد به خودم که تصمیم بگیرم.

هزارتا تو ذهنم بالا و پایین کردم و در نهایت تو نظر سنجی مخالف رو زدم. ولی با رفتنت اونجا موافق هم هستما.

ولی یه تصمیم با خودم گرفتم که این مدرسه هر جا بره من تو رو از اینجا نمی برم جای دیگه پس حرص نمی خورم و می سپارم به دست تقدیر و خدا 

که خودش خیر کنه برامون

پسندها (1)

نظرات (0)