رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

ثبت نام نهایی تو مدرسه فرزندان امام (ره)

1398/4/12 23:17
نویسنده : مامان منير
129 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااااااااا هورا 

هورا 

بالاخره تموم شد

از یک سد دیگه هم گذشتم.

امروز برای ثبت نام نهایی رفتم مدرسه و کارهای ثبت نام انجام دادم و شهریه رو هم واریز کردم و فرم سنجش رو هم گرفتم و قسمت جالبش که روپوش مدرسه ات رو هم سایز کردیم . سایز2. 

قربونت برم که چه قدر تو این لباس با مزه شدی بودی

خوشبختانه چند هم از دانش آموزان کلاس اولی رو هم امروز اونجا دیدم که قد و قواره ای تو ما بین اونا بودی و زیاد ریز و میزه نبودی.

خدا را شکر این مرحله هم گذشت و موند تا هفته دیگه 4 شنبه که شما رو ببرم سنجش.

مادر قربونت بره  

ان شا ا.. همیشه موفق باشی

اینم بگم که از ذوقم زنگ زدن به عمه بهاره و خاله منا و مامانی و .. گفتم که کار ثبت نامت تمام شده 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)