رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

رادوین و کلاس موسیقی

1397/2/1 18:02
نویسنده : مامان منير
301 بازدید
اشتراک گذاری

رادوین جونم 

پسر نازم 

که حسابی شیطون بلا شدی و آتیشی شدی برای خودت 

بلبل زبونی هات هم بمونه، که جای خود داره 

و خدا نخواد که سوالی برات پیش بیاد که بیچاره ایم که باید با منطق تمام به همه سوال هات جواب بدیم.

 

و بگم از پسر با علاقه به موسیقی 

که واقعا نمی دونم گاها از دستت چه کنم که گاهی عاشقانه می خوای بری کلاس موسیقی و خودت ساز ها رو میاری تمرین می کنی و گاهی اصلا می گی نمی خوام برم کلاس موسیقی.

و من نمی دونم باید باهات چه کار کنم 

الان چند تا آهنگ یاد گرفتی که با طبلک و بلز بزنی 

قربون اون دستای کوچیکت برم من و اون زبونت که بعضی کلمات تو شعر رو اشتباه می گی که خیلی بامزه میشه.

الان دارید شکا نت ها رو هم کار می کنید و پردیس جون مربیت گفت که تو هفته های آینده فلوت رو شروع می کنید و ازت راضی بود .

راستی شاید برای 21 اردیبهشت هم یه اجرای گروهی داشته باشید که از نحوه برگزاریش هنوز اطلاع کاملی ندارم.

پسرم امیدوارم موفق باشی

همه دلهره ام اینکه از بعد تولد نینی نتونم کامل برات وقت بذارم و باهات تمرین کنمو به خاطر همین دلم می خواد خودت زود راه بیافتی و زیاد به من احتیاج نداشته باشی

دوست دارم 

همه جونم 

همه دلیل بودنم 

با همه آتیش بودنت مایه آرامش منی

عاشقتم 

پسندها (2)

نظرات (0)