رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

تهیه مقدمات برای رسیدن مهمان کوچولوی خونه ما

1397/2/1 17:41
نویسنده : مامان منير
131 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزای دل مامان 

آقا رادوین دسته گلم و ناز دخترم که به احتمال زیاد رونیا خانم خواهد بود.

دیگه داریم خونه رو برای ورود مهمون جدید آماده می کنیم.

قبل از تعطیلات عید که زیاد فرصتی برای خونه تکونی نداشتیم و من تنها تونسته بودم کمد اتاقتون رو حاضر کنم و یه سری جمع و جور و مرتب سازی سطحی انجام داده بودم.

بعد از مسافرت های عید امسال که اول رفتیم چمخاله و بعد محمود آباد و 10 روزی رو حسابی گشتیم و بعد هم طبق معمول سرکار و بعد ادامه سفرهای نوروزی، سفر به کاشان و بازگشت به تهران .

که در روز های باقیمانده تعطیلات با کمک بابارضا و پسر طلا افتادیم به جون خونه - زندگی و حسابی همه کارها رو کردیم.

یکسری هم نواقص لباس هایی که لازم داشتم رو هم خریدیم.

آخر هفته پیش هم با مامانی و خاله منا رفتیم بازار مولوی برای ست تخت و روتختیت ملحفه خریدیم.

البته که داداش رادوین حسابی خسته شده بود ولی گل پسرم کمال همکاری رو با مامان می کنه .

خودم هم که دیگه نا نداشتم.

هنوز کمی از خریدهام مونده

همگی چشم انتظار اومدنت هستیم.

داداش رادوین که از همه بیشتر و خیلی دوست داره.

الان که دارم برات می نویسم حسابی داری ول می خوری.

دوستون دارم عزیزای دلم .

مراقب خودتون باشید

خدا یا خودت مراقب میوه های زندگی و باباشون باش

پسندها (1)

نظرات (0)