رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

رادوين همه نفسم

1396/12/7 14:31
نویسنده : مامان منير
265 بازدید
اشتراک گذاری

رادوينم 

همه نفسم 

عمرم 

جونم 

بهونه بودنم 

عاشقانه زندگي من 

دليل نفسهام 

دوست دارم 

قربونت برم كه مي آيي مامان و بغل مي كني و مي گي مامان جونم عاشقتم و بعد تلاش مي كني و خودتو به صورتم مي رسوني و يه بوس مي كني و ميري 

گاها هم ميآيي دلم و مي بوسي مي گي اينم بوس داداش براي نيني

قربونت برم 

كه چشم انتظار اومدن آبجي هستي

همه هستي من هميشه سلامت باشي و موفق

پسندها (2)

نظرات (1)

میترا مامان متین
9 اسفند 96 11:06
سلام مامان منیر عزیزم . ایشالله دختر گلت صحیح و سالم بیاد بغلت . اونروز که گفتی خیلی تنهام باور کن همش به فکرتم . ولی اینطور نیست خدا خیلی دوستت داره . همین که همسرت مرد خوب و سالمیه و سایه پدر و مادر بالای سرته و خدا دوتا بچه سالم بهت داده جای شکر داره . من چی بگم که خدا پدر و مادرم و ازم گرفت .خیلی تنها شدم ولی باز از خدا میخوام تو اون دنیا جاشون خوب باشه همین .دیگه توان ندارم بچه دوم بیارم . کمر درد دارم وای با این وجود به خاطر متین و همسرم خودم و شاد نشون میدم .ایشالله هیچوقت غمگین نباشی و همیشه نوشته هات پر از شادی باشه
مامان منير
پاسخ
سلام ميترا جونم  ممنون كه به يادمي و هنوز به ويلاگم سر مي زني اگه هنوز با بقيه بچه ها ارتباط داري سلام منو به همشون برسون و بگو هميشه به يادتون هستم  و از همتون خواهش مي كنم و بلاگ بچه ها رو بروز كنيد تا از حال و احوال شما ها خبر داشته باشم  ميترا جان  خدا پدر و مادرت رو بيامرزه و برات همسري و پسري رو نگه داره  خيلي هم مراقب خودت باش كه سلامتي خيلي مهمه  دوستون دارم  ياد روز هاي خوش با هم بودنمون به خير