رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

آغاز حضور پسرم در كلاس موسيقي

1396/10/24 23:52
نویسنده : مامان منير
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه من 

بالاخره پس از جستو جوي هاي زيادي كه كردم تونستم تصميم بگيرم و با موافقت بابارضا شما رو تو كلاس موسيقي ارف در موسسه موسيقي باريتون ثبت نام كرديم.

تو هم كه عاشق موسيقي و بهترين فردي كه ازش تاثير مي گرفتي عمو موسيقي مهد كودك

برات بگم از روز اول 

وقتي رسيديم اونجا بر خلاف تصور كه فكر مي كردم تو ديگه با اين سابقه مهد رفتن صد در صد جبهه نمي گيري و راحت تر برخورد مي كني

وقتي رسيديم تو كاملا چسبدي به من و كمي بغض كردي من هم كه از قبل هماهنگ كرده بودم كه اگه ميشه باهات بيام تو كلاس كه موافقت رو گرفته بودم ولي بهت نگفته بودم 

تا زمان ورود به كلاس كه ديگه با تمام وجود بهم چسبيدي و بغضت تركيد كه نه اصلا نمي خوام برم كلاس موسيقي و كلا بريم خونه 

من هم اصلا يهو كاملا حالم خراب شد طوري كه مي خواستم برگردونمت خونه ولي ياد بچه همكارم افتادم كه همين جوري كرده بود وقتي برگشته بودن اوضاع بدتر شد و من هم در همين موقع بليط برنده خودم رو ،رو كردم كه بيا پس با هم بريم تو كلاس اگه خوشت نيومد بر مي گرديم كه تو خوشخال شدي و با هم رفتيم سر كلاس

خاله هم خيلي خوش برخورد با ما رفتار كرد و من روي صندلي نشستم و اونا شروع كردن 

خاله هم يه صندلي به شما داد كه بشيني ولي ممانعت كردي و ايستادي و نگاه مي كردي

من هم بغلت نكردم تا خسته بشي و بشيني 

خلاصه ان قدر كلاس جذاب بود و دوست داشتي كه كم كم رفتي نشستي روي صندلي و مشغول بچه ها شدي و آخرين آهنگ و حتي رفتي با بچه ها قاطي شدي و خلاصه اين جور بگم كه با اشك رفتي و با خنده برگشتي و گفتي كه مامان كي دوباره مي آيي

كه اين تمام موفقيت برام من بود

خلاصه اولين ساز شما يعني طبلك رو خريديم 

براي هفته بعد هم برات بلز رو خريدم 

چون تو از بقيه بچه ها 4 جلسه عقب بودي ولي خدا را شكر تو جلسه اول در سطح اونا برخورد كردي و اون جلسه مشاوره هم برات حكم يك جلسه اضافه بود سريع تر سراغ ساز بلز هم رفتي و قرار اين هفته با بلز هاي خودتون برديد سر كلاس

و داستان هاي بعد از ظهر هاي ما كه بايد با هم ساز تمرين كنيم و شعر يادت بدم كه حفظ بشي و ريتم خوندن اونا رو همزمان با ساز زدن ياد بگيري و ....

اميدوارم مادر بتونم برات مفيد باشم و سرمايه گذاري كه من و بابا برات مي كنيم برات موثر باشه و براي آينده ات به دردت بخوره

دوست دارم عزيز دلم

پسندها (1)

نظرات (0)