رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

حضوري دوباره در سينما - نهنگ عنبر

1396/3/3 19:18
نویسنده : مامان منير
119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه 

بعد مدتي دوباره تصميم گرفتيم كه با هم بريم سينما و چون به نظرم اومد كه محيط اونجا رو بايد يادت رفته باشه برات كمي توضيح دادم كه اونجا يه تلويزون بزرگه و چراغ ها رو هم خاموش مي كن  و اون قدر تاريك نميشه كه شما منو نبيني 

خلاصه بابا اومد دنبالمون و رفتيم سمت سينما  و قرار بود فليم نهنگ عنبر 2 رو ببينيم .

تو لابي سينما كه منتظر بوديم تا در سالن باز شه و تو سراغ تلويزون و از من گرفتي و من بهت در سالن رو نشون دادم و گفتم اين در كه باز بشه اونجاست ولي انگار اين جواب من برات قانع كننده نبود و تو براي ديدن عجله داشتي 

كه يهو بهم گفتي مامان اوناهاش ديدمنش 

من با تعجب به سمتت برگشتم كه چي ديدي و  اون موقع بود كه از خنده غش كردم 

مورچه كوچولوي من تو لابي سينما يك تلويزيون حدود 50 اينچ روي ديوار ديده بودي و فكر كرده بودي اون سينماست.

بلاخره وارد سينما شديم و روي صندلي خودمون نشستيم و تو با تعجب به همه جا نگاه مي كردي.

و قربونت برم كه تا چراغ ها خاموش شد و فيلم اصلي شروع شد رو به من كردي و گفتي مامان كي تموم ميشه كه خانمي كه كنار ما نشسته بود از اين حرفت زد زير خنده و من بهت گفتم دو ساعت ديگه و بايد تمام فيلم رو نگاه كنيم و تو هم پرسيدي اينجا كارتون هم ميده كه بهت گفتم آره و پدر گفته ما رو براي ديدن فيلم كارتوني هم بعدا مياره .

فداي تو بشم كه كل فيلم رو تو بغلم نشستي و فيلم رو نگاه كردي و البته كه حاضر نشدي ثانيه اي رو بري تو بغل بابا.

فيلم خيلي جالبي بود و بهمون خيلي خوش گذشت. 

تو هم ان قدر خسته بود و كه خونه موقع خوردن شام وسط اتاق خوابت برد.

قيمت سينما الان ده هزار تومانه - برات نوشتم شايد بعدا برات جالب باشه 

(‌البته ما سه شنبه رفتيم كه نيم بها باشه و مقروم به صرفهمحبت)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حبیبه
31 تیر 96 13:28
سلام منیر جان دلم برات تنگ شده کاش حداقل تبریز اومده بودی یه خبر میدادی میدیدمت رادوین جان رو ببوسش ريالربونت برم حبيبه جونم منم خيلي دلتنگتون هستم تو رو خدا وبلاگ بچه ها بروز كنيد تا از حالتون باخبر بشم