رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

چكاب دي ماه رادوين جون - در پايان 40 ماهگي

1395/10/7 23:52
نویسنده : مامان منير
194 بازدید
اشتراک گذاری

رادوين عزيم سلام

همه جون مامان

خيلي ازت ممنونم كه هستي و حس قشنگ مادر بودن رو من كنار تو تجربه مي كنم 

چندي قبل حال و روزم خوب نبود و كمي خسته بودم از حواشي زندگي 

ولي الان به لطف خدا و همراهي بابارضا حال و هواي بهتري دارم.

امروز دوباره نوبت چكاب شده بود و بعد از چكاب مهر ماه دكتر گفت براي 3 ماه ديگه دوباره ببرم پيش تا ببينتت

خدا را شكر اوضاع كلي خوب بود و دكتر از شما حسابي راضي بود

قد : 101 سانت 

وزن : 14180 گرم

دور سر: 52.1 سانت

طبق نظر دكتر شما در سن الان كه 3 سال و آغاز 5 ماه هستي قد كودك 4 سال رو داري ولي از لحاظ وزني دو ماه عقب هستي ولي باز چون نسبت به روند رشدي كه داشتي خوب وزن گرفتي دكتر ازت راضي بود 

البته كه به دكتر گفتم من قرار مانكن پرورش بدم

فداي تو بشم 

از در اومدن دندون هات هم راضي بود و گفت پس براي دندون هاي بالا بهت باز هم وقت ميديم.

و بهم گفت برو خدا را شكر كن كه بچه با اين لثه هاي متورم باز داره غذا مي خوره و اذيت نمي كنه 

براي حالت هم قرار شد با تا پايان بهمن ماه هم چنان شربت زاتيدين رو ادامه بديم براي هر شب و اسپري بيني كه هر صبح مي زدي.

شربت ويتامين هم كه همون كيند ايمونسسي رو ادامه مي ديدم

در مورد گوگولي هم گفت همه چي اوكي شده و ولي كرم هاتو تغيير داد و كرم هاي چشمي برات نوشت.

 

و از ادامه داستان دكتر رفتن برات بگم كه ساعت 5 وقت داشتيم .

طبق روال 3و نيم از اداره راه افتاديم و با شدت باروني كه مي باريد براي ساعت 4 و نيم رسيديم خدا را شكر 

ولييييييييييييي

خدا شاهده برگشتنه دغ كرديم 

براي ساعت 5 ونيم از مطب اومديم بيرون و دلت نخواد ساعت 9 و نيم شب رسيديم خونه 

كه من كم مونده بود زار بزنم پشت فرمون 

خيلي شب سختي بود

گل پسرم مراقب خودت باش

تنها لطفش اين بود نصف مسير رو تو خواب بودي.

 

دوست دارم هستي مامان

سالم باشي و سلامت

پسندها (1)

نظرات (0)