رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

زوتوپيا

1395/9/6 23:02
نویسنده : مامان منير
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم 

جون مامان

چند وقت پيش از يكي از همكارام تو فلش يك انيميشن كارتوني برات آوردم خونه به اسم زوتو پيا

كه نمي تونم بگم بلاي جونم شده يا مرحم دردم

چون تو به هواي ديدن اين كارتون حاضري هر كاري مي گم انجام بدي 

و از طرفي هم خب ان قدر اين كارتون رو ديدي كه ما رو ديونه كردي

ولي عاشقتم كه با ديدن بعضي صحنه هاش چه عكس العمل هايي نشون ميدي.

با هيجان اسم شخصيتهاشو مي گي

و ان قدر برات اينا دوست داشتني هستن.

و كل فيلم داستان يك خرگوش و

اينكه آدم ها به هر چه كه مي خوان مي تونن برس و اون چيز

 

باشن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حبیبه
1 دی 95 12:49
سلام منیر جونم خونه جدیدتون مبارک دلم برات و رادوین جون یه ذره شده بود امروز اومدم وبلاگش رو دیدم الهی فداش بشم لطف عکس جدید هم ازش بزار از طرف من ببوسش حبيبه عزيم سلام منم دلم براتون خيلي تنگ شده مراقب خودت دخمل نازت باش