رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

و بالاخره رويش دو مرواريد سفيد در دهان پسرم

1395/9/6 22:50
نویسنده : مامان منير
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم 

اميدوارم خوب باشي

من خيلي سر دندان در آوردنات داستان داشتم و همش نگران بودم كه چرا دندونات در نمياد 

البته كه همه مي گفتن كه خيلي خوبه دير در بياد ديرتر خراب ميشه 

ولي مادر و حس مادري و نگراني براي هر چيزي براي بچه 

اولين دندون هات رو تو 11 ماهگي در آوردي و با فاصله همين طور در ندون ها سر از لثه ها در آوردن تا اينكه ديگه انگار خسته شدي و توقف و ديگه دندون هاي آسيابت در نيومد.

تو چكاب دندون پزشكي براي دو سال  هم اون موقع دكتر لثه هاش ضخيمه و مي خواهيد بريد براش با تيغ بزنن كه من حسابي دلم لرزيد.

تو چكاب دكتر خودت گفت تا دو سال و نيم بهت وقت مي ديدم كه خبري نشد و گفت چون دندون اول رو هم دير در اوردي تا پايان 3 سال بهت وقت مي ديدم .

تو رفت و آمد هاي بابا به دندان پزشكي براي ارتودنسي دندوناش با متخصص اطفال اونا در مورد تو صحبت كردم كه اونم طي معايه ات گفت لثه هاي ضخيمي داري و گفت جديدا بچه ها امكان داره دندون هاي شيري رو اصلا نداشته باشن و سر همين برات  عكس OPG نوشت و خدا را شكر دندون ها رو داشتي و از دندون هاي اصلي كه انتها هست بالاتر بود و آماده براي در اومدن ولي روش يه لثه ضخيم بود.

دكتر متخصص دندون پزشك هم گفت عجله نكنيد.

تو چكاب آخر هم كه براي سه سال و يك ماه رو تموم كرده بودي . دوباره به دكتر پروند گفتم و گفت مامانش باز هم صبر مي كنيم تا عيد تا اين پسره سه سال و نيمه بشه و اميدوارم در بياد.

كه خدا را شكر توي هفته پيش دندون آسياب پايين سمت راست و اين هفته هم دندون آسياب سمت چپ  توك زد و يه جمالي از خودشون نشون دادن و كمي استرس هاي منو كم كردن.

ولي خودمونيم  اون بخشي كه هنوز در نيومده يه لثه اي روشه كه نگو.

گل پسرم 

خيلي دوست دارم 

فرشته ناز من خيلي دوست داشتني هستي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)