رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

ديدار دوباره

1392/3/18 8:30
نویسنده : مامان منير
123 بازدید
اشتراک گذاری
سلام همه هستي مامان

خوبي گل پسرم

منم خوبم ولي حالم يكم سر صبحي گرقته شد.

ديروز با هزار تا هيجان ، با اين كه بعد رفتن مهمونا خيلي خسته بودم ، از وسايل اتاقت كه تازه چيده بودم برات عكس گرفتم كه بيارم بذارم تو وبلاگت ، حالا كه فلش و به سيستم زدم ، هيچي توش نيست

حالم حسابي گرفته شد.

راستي پسرم ، امروز ساعت ۳ قرار با بابارضا بريم سونو

من و بابايي داريم حسابي لحظه شماري مي كنيم تا تو رو ببينيم ، دلمون برات حسابي تنگ شده

ديروز هم مامان بزرگ و بابا بزرگ و عمه بهاره و اميررضا و عمه بهناز و عمو داود و زن عمو و عمو بابك نهار خونه ما بودن

خيلي خوش گذشت ، البته مي دونم تو رو خيلي خسته كردم .

الان كه دارم اينا رو مي نويسم ، تو داري تو دلم هي ول مي خورم .

همه هستي مامان ، خيلي دوست دارم .

خيلي از چيزها را به خاطر تو تحمل مي كنم .

من و بابايي عاشقانه دوست داريم و براي اينكه كنارمون باشي لحظه شماري مي كنيم.

بووووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)