رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

خريد سيسموني 2

1392/3/12 9:32
نویسنده : مامان منير
232 بازدید
اشتراک گذاری
گلكم

نازدونه

شازده كوچولو من

پسر يكي يه دونه من

سلام

ان قدر ذوق دارم كه باورت نميشه

 ديروز عصري رفتيم با بابارضا و مامانم و بابام يافت آباد و برات سرويس خواب تو خريديم  ، البته بعد از چند مرتبه بازديد در روزهاي قبل

از شركت آپادانا - طرح خرس لاوين ، همون جا هم ست با اونا روتختي و ... هم گرفتيم

البته فقط تخت دو منظوره و كمد دو دربشو ، اين هم عكس كاتالوگشه

 

این هم عکس رو تختی

قراره امروز عصري هم بيان براي نصبش

وقتي چيدم ، عكس اتاق خودتو برات مي زارم

راستي يه چيز ديگه ، ديروز از مادرلند هم برات دو تا شيشه شير و يه پستونك ناك هم گرفتم

ولي خدايي نمي دوني چه قدر منتظرم تا تو با اون دستاي كوچيك بيايي و اين شيشه ها رو به دست بگيري.

ديروز بعد از اينكه كارهاي خريد تموم شد با هم رفتيم پارك پرديسان و شام اونجا بوديم

حسابي خوش گذشت ، موضوع مهم همه صحبت ها تو بودي

بابا بزرگت مي گفت از فردا همش بايد تو اتاق نيني بمونيم

خدايي من با ديدن لباسات ذوق مي كردم ، حالا فكر كن وسايلت كامل چيده بشه

من مگه ديگه صبح ها مي تونم از اتاقت كه همه تصوير وجود تو ، تو اون هست دل بكنم و بيام بيرون

پسرم عاشقتم

واي دلم مي خواد يه بوس گنده از لپات كنم

من و بابايي عاشقانه منتظرتيم

البته يه جورايي كل فاميل منتظرتن ههههههههه

مراقب خودت باش ، من تمام تلاشم و براي سلامتي تو مي كنم

راستي جديدا خيلي حركتات زياد شده و من تو اكثر اوقات روز وجودتو حس مي كنم .

حدود ۸۳ روز ديگه تو تو بغلمي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)