رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

جلسه پايش سه ماه بهار

1395/3/30 23:40
نویسنده : مامان منير
120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم 

جون مامان

كه تو اين روزا وقتي مي بينمت دلم برات ضعف ميره 

از بس جيگر شدي

يعني مي شد مي خوردمت 

عاشقتم كه ميري بازي مي كني و يهو خودتو به من مي رسوني و بغلم ميكني و يه بوس انرژي بهم ميدي.

اين هفته بعد دو هفته دوباره رفتي مهد و من همش نگران بودم كه نكنه اذيت بشي كه خدا را شكر بر خلاف تصور من  ان قدر دلتنگ شده بودي كه از رفتن دوباره مهد شاد بودي.

اين هفته يك شنبه هم تو مهد جلسه پايش داشتي كه خدا را شكر تمام فاكتور هاي رشديت همه خوب بود و هيچ مشكلي نداشتي .

نمونه كارهات و نقاشي و خلاقيت و كادرستي هات رو هم بهم دادن و آوردم خونه و برات همه رو نگه مي دارم كه براي بعد كه بزرگ شدي خاطره داشته باشي.

البته براي تو كمي از بقيه كمتر بود اونم به خاطر اينكه اين چند وقت مهد نرفته بودي.

تو رنگ آميزي هم پيشرفت بهتري كردي و هنوز از خط ها مي زني بيرون ولي باز همه جا رو يك رنگ نمي كني و جالب تر شده كارهات.

قدت رو هم 95  و وزنت رو هم 14 كيلو زده بودن كه نسبت به سه ماه قبلت خوب بود.

البته كه طي دوران شكستن دست و اين بيماري ويروسيه حسابي آب شدي و موچه كوچولوي مامان شدي قد يه نخود ديگه.

پسرم آرزوم اينكه هميشه موفق باشي.

دوست داريم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)