رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

خدايا وقتي پسرم مريضه من داغونم

1395/1/29 15:07
نویسنده : مامان منير
609 بازدید
اشتراک گذاری

يا خداي من

دارم از خواب مي ميرم

يعني هيچي انرژي ندارم

چشمام ان قد رمي سوزه كه نگو

تمام راه را  پنجره پايين اومدم تا سوز سرما مانع از اين بشه كه پشت فرمان خوابم ببره

اي واي به اين زندگي

پريشب فقط تونستم دو ساعت بخوابم

ديروز هم كه كلا سركار با استرس و شب هم مهمون داري

يعني خدا فقط مامانم رو برام حفظ كنه

كه بدون اون واقعا ديروزم نابود بود و مهموني ام ميرفت رو هوا

كه بنده خدا همه كارها رو كرد و منم خوش مزگي همه غذا رو به پاي خودم گذاشتم.

از اين بگذره همه سرگرم كردن تو و اينكه بهت قبل شام سوپ دارد و بعد هم با بازي بهت شام داد و تو هم قشنگ خوردي.

رادوين مامان حالم خرابه 

اصلا مريضي و حال بدم يادم رفته كه ان قدر درگير تو هستم .

صبح كه اومدم بهت رسيدگي كنم كه هنوز تب داري يا نه تازه يادم افتاد كه پماد چشم خودم رو نزدم و چشمام باز نمي شد.

فقط از خدا كمك مي خوام 

نياز به يك انرژي فول دارم 

خسته ام 

خسته 

حال بد تو ، 

حال خودم 

واي باورت نيمشه ديشب وقتي مي خواستم براي امروزت لباس بذارم كم مونده بود بزنم زير گريه چون همه لباس هات كثيف شده بود 

يعني اگه بابا جلومو نگرفته بود همون 12 و نيم شب ماشين لباس شويي رو روشن مي كردم

پسرم 

تو رو خدا زود خوب شو 

من تاب بي حالي تو رو ندارم.

وقتي پسر شيطون من كه از در و ديوار بالا ميره حالا مياد يه گوشه مي افته ميگه بالش بده لالا كنم . اوج كارت اينكه با ديدن كارتون يه عكس العمل نشون بدي

حال خرابم خراب تر ميشه 

دلم خيلي گرفته 

ديشب كه ان قدر داغون بودم كه بابا رضا گفتم ميشه يكم قربون صدقه من بري 

كه بنده خدا اول خنده اش گرفت ولي بعد ديد نه اوضاع من از اين حرفا گذشته و خيلي داغونم.

رادوينم 

عشق مامان 

تو رو جون مامان زود خوب شوگریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mitra
30 فروردین 95 13:47
منیر جونم نبیبنم اینقدر ناراحت باشی . حال گرفته شد این پست و خوندم . مریضی واسه همه بچه ها هست گلم . صبر داشته باش . ایشالله زود خوب میشه . مواظب خودتم باش . خدا مامانت و واست نگهداره . تا مامانت هست غصه هیچی و نخور . بدون همه چی درست میشه
حبیبه
1 اردیبهشت 95 10:48
سلام منیر جون خدا هیچ بچه ای رو مریض نکنه انشالله خیلی نگرانتم عزیز رادیون بهتر شده؟خودت چطوری؟ ممنون عزيز دلم الان بهتره