رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

رفتن به آتليه براي عكس نوروز95

1394/12/22 23:29
نویسنده : مامان منير
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم 

بالاخره بعد از اصرار هاي هم من كه امسال نرفتيم آتليه و از بچه ام عكس ننداختيم ، آخر سر بابا رضا جوني تونست با عمو محمد هماهنگ كنه و سه تايي با هم بريم آتليه .

اين هم عكساي ناز پسرم 

البته اين بار هم مثل دفعات قبل خيلي شيطوني كردي و ميخواستي به همه چي سفره هفت سين دست بزني كه البته حتي تا در آوردن ماهي از وسط تنگ هم پيش رفتي .

تو عكس سه تايي مون هم كه دل از ماشين پليست نكشيدي.

اين هم عكساي گل پسرم 

با سفره هفت سين با لباس عيد

اينم جيگر طلاي من كه آخر با دست گرفتن سوئيج بابا راضي شدي بشيني روي چمدان ها 

اينم پرتره پسرم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اين عكست هم كه به عمو محمد گفتم حتما ازت بگيره كه با پشت تيره و با اون قطار اسمت رو درست كنه 

و نكته مهم  كه با دقت تو عكسا بايد ببيني لاكي كه رو انگشتاي پسرمه 

 

كه فداش بشم همه جوره ماهه

پسرم خيلي دوست دارم و همه جون من و بابايي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)