رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

شعر بابايي براي نيني

1392/2/16 13:32
نویسنده : مامان منير
530 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسر نازم

امروز مي خوام از طرف بابا رضا برات بنوسيم

بابايي هر روز عاشقانه حالت و مي پرسه و منتظره اومدنته

بعضي وقتا كه مشغول كاري هستم يا تلويزيون نگاه مي كنم ، يه آن به خودم مي آيم و مي بينم داره ما رو نگاه مي كنه ، كاملا تو حس خودشه و بعد كه متوجه من ميشه

يواشكي مي خنده و مي گه : مگه چيه داشتم نگاتون مي كردم

و بعد با خنده برات مي خونه

نيني نيني كوچولو

نينيه مثل هلو

كي مياي بغل بابا

دوست دارم نيني جون

راستي بابايي يه چيز ديگه هم دوست داره ، اونم اينكه كه حركات تو رو حس كنه ولي تو هم براش ناز ميكني و هر وقت اون دستش و ميزاره رو دلم ، تو ديگه تكون نمي خوري ،

بعد هم بابايي ميگه ، كاش مي شد يكم هم نيني تو دل من بود ، من خيلي دوست دارم وجودشو حس كنم و

من

فقط بدون پسر نازم من و بابايي خيلي دوست داريم و هر لحظه منتظر اومدنت هستيم

حدود كمتر از ۱۱۰ روز ديگه تو ،تو بغلمي به اميد خدا

خدايا مراقب نيني ناز من و باباييش باش

الههههههههههههههههههههههي امين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)