رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

تولد نوه پنجم خانواده جوشقاني آقا سيد طاها

1394/10/22 23:56
نویسنده : مامان منير
470 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم 

عزيز دل مامان 

تو روز 29 ماهگي شما يك ني ني كوچولو به خانواده ما اضافه شد و شما صاحب سومين پسر عمه شدي

بلههههههههه

آقا سيد طاها دنيا اومد.

البته كه اين نازدونه بايد 5 شنبه دنيا مي يومد و انگار كمي براي كنار ما بودن و ديدن اين دنيا عجله داشت و سه شنبه ساعت حدود يك ربع به 10 شب بود كه خبر تولدش بهمون رسيد.

 

 

محبتطاها جون تولدت مبارك محبت

 

 

صبح با عمه بهناز صحبت كردم و گفت امروز مرخص نميشه و بايد يك روز بيشتر بمونه و به همين خاطر من يك ساعت مرخصي گرفتم و شما رو بردم خونه خاله منا و خودم رفتم بيمارستان .

خوبيش اين بار اين بود كه طاها جون تو بيمارستان اقبال دنيا اومد كه به خونه ما خيلي نزديك بود و من به موقع رسيدم بيمارستان.

يه نيني ناز و كوچولو با چشماي طوسي روشن

خدا اينا رو براي هم نگه داره .

به لطف خدا قراره فردا عمه بهناز مرخص بشه و چون علي هم كوچولو يه چند روزي برن خونه ماماني فريده و ما هم احتمالا فردا شب براي ديدنش مي ريم اونجا .

خيلي دلم مي خواد عكس العملت و موقع ديدن يه نيني ببينم  .

عكسش رو كه بهت نشون دادم و گفتم اين هم آقا طاها بدو بدو گوشي رو بردي به خاله منا نشون دادي و گفتي آله طاها.

دوستدارم عشقم.

پسندها (1)

نظرات (1)

★مادر بزرگ★
28 دی 94 11:26
من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█ = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | =| =| =| =| =| =| = | = خيلي زيبا بود .ممنون كه پيش ما اومديد