رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

لباس هاي نيني نازدونه

1392/2/3 11:35
نویسنده : مامان منير
99 بازدید
اشتراک گذاری
نيني نازم سلام

گل پسرم ، ناز دونه من ، تمام جونم

خيلي دوست دارم

جمعه اي با كمك مامانم و بابا رضا اتاقت و خالي كرديم و آماده براي اومدنت و يكسري وسايلي رو كه برات خريده بودم در آوردم و گذاشتم ديگه دم دست .

البته روز صد بار مي رم نگاشون مي كنم .

اينم عكساش ، گفتم شايد برات جالب باشه تا عكس اولين لباس ها تو ببيني .

 

 

پسر گلم براي اينكه تو بيايي و اينا رو تو تنت ببينم دلم داره آب ميشه

بابا رضا كه مي گه من ديگه طاقت ندارم ، پس كي دنيا مي ياد پسرم تا من اونو تو بغلم بگيرم و ببوسم

پسر نازم خيلي مراقب خودت باش.

من و بابارضا با تمام وجود براي سلامتيت دعا مي كنيم و براي ديدنت لحظه شماري.

اميدوارم از لباس هات خوشت اومده باشه .

يه بووووووووووووووووووووووووووووس گنده براي پسره نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)