رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

اولين كلاس نقاشي رادوين جون

1394/9/4 23:18
نویسنده : مامان منير
578 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم

همه هستي من 

نمي دوني كه چه قدر دارم از بزرگ شدنت لذت مي برم . از اين هر روز مي بينم كارهاي جديدتري ياد گرفتي و به خصوص دامنه كلمات هم كه خيلي بيشتر شده و جمله بندي هات هم زيبا تر شده .

از اين ترم تو مهد كودك كلاس نقاشي به صورت رسمي براتون شروع ميشه .

كه شما هم عاشق نقاشي كردن با مداد شعمي هستي.

كه البته تو اين هفته كه رفتيم خونه ماماني اينا ، خاله منا هم اونجا بود و داشت كارهاي مدرسه شو آماده مي كرد كه وقتي علاقه شما رو به نقاشي ديد بهت يك ورق A3 بزرگ و مداد شعمي داد و تو هم يك عالمه نقاشي كشيدي و شب هم اونو با خودت به خونه آوردي .

اين هم عكس نقاشي قشنگ كه مامان شبانه ازش گرفت. 

آخه از تو بعيد نيست مامان جان خودت فردا همينو پاره كني خندونک

گفتم بذار اين نقاشي قشنگت برات يادگاري بمونه 

خيلي دوست دارم عشقممحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)