رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

رادوين به روايت تصوير تو مهد كودك

1394/8/22 23:11
نویسنده : مامان منير
755 بازدید
اشتراک گذاری

خوب پسرم 

اين هم عكس هاي كودكيت تو مهد كودك در كلاس نوپا در مهد كودك قهرمان كوچولو

لگو بازي تو مهد براي شناخت رنگ ها 

نمايش عروسكي 

اين جون مامان مهندسين آينده رو داشته باش -- پازل چوبي 

جووووووونم اين هم حلقه هاي هوش

زندگي مامان كه عاشق با ماهي هاي كوچولوي تو مهدي

اي همه هستي من كه با دقت داري به اشكال هندسي نگاه مي كني

نفسم  تو بازي با كره هوش هم هميشه يك توپ دست شماست

جيگر طلاي مني - فدات بشم كه عاشق هويجي ( با ديدن اين عكس خيالم از غذا خوردنت هم راحت ميشه)

همه عمر من 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی
23 آبان 94 15:26
سلام خوبین؟ چه پسر آقایی ماشاالله راستی تو این سن مهد خوبه؟ اخلاقش چطورشده؟ لأ سلام عزيزم من از مهد رفتن رادوين راضيم ، چون هم روابط بر قرار كردنش بهتر شده ، هم خوب بلده با بچه هاي هم سنش بازي كنه و مهارت هاش هم بيشتر شده