رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

داستان ترك شيشه شير

1394/7/6 23:49
نویسنده : مامان منير
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  جونم محبت

بعد ترك پستونك يا به عبارتي مم

حالا نوبت ترك شيشه شير بود كه من براي اين يكي اصلا عجله نداشتم چون برام مهم اين بود كه تو خوب شير بخوري ولي در كل با استكان و ليوان و شير خوردن با ني رو بهت ياد داده بودم 

ولي خوب وقتي با شيشه مي خوري كل حجم شيرتو تموم مي كردي و بدون دردسر مي خوردي و مي رفتي.

اما با رفتنت به كلاس نوپا اونجا ديگه همه بچه ها با ني شير مي خورن و ديگه شيشه نمي خورن 

من هم برات شيشه تو مي ذاشتم ولي هنوز يك هفته نشده بود كه تو رفتي تو اون كلاس كه ديگه حتي تو خونه هم فقط دوست داشتي با ني بخوري ، طوري كه حتي چند بار تو خونه برات ريختم تو شيشه كمي خوردي و ديگه تمومش نكردي ولي با ني كل پاكت شيرتو مي خوري

و اين طوري شد كه پسر ناز من بدون هيچ مشكلي با شيشه شيرش هم خدا حافظي كرد.

 

شاد بودن و سلامت بودنت آروزي هميشه منه

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان زهره
28 مهر 94 22:53
خدا رو شکر آفرین رادوین جونم