رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

خونه تكوني پاييزه و ياد خاطرات

1394/6/27 23:48
نویسنده : مامان منير
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه جون مامان

همه عمرم كه داري روز به روز بزرگتر ميشي و مامان دلش برات آب ميشه 

ديروز داشتم لباس هاي توي كشو و كمدتو جا به جا مي كردم تا همه چي مرتب باشه و اگه لباسي براي امسال كم داري بريم برات بگيرم 

بعضي لباس هايي كه پارسال پاييزو زمستان آستين هاش برات بلند بود و من همه رو برات سر دوزي كرده بودم ، حالا اگه اونا رو هم باز مي كردم باز برات كوچيك بودن

باورم نميشه 

پسرم ان قدر بزرگ شده 

خنده دار ترين جاش وقتي بود كه مي خواستي كلاهتو بذاري سرت كه اصلا تو سرت نمي رفت (كلاه سه ماهگيت) كه منو بابا حسابي خنديدم و تو هم از خنده ما مي خنديدي

خدايا شكرت 

ممنون از اينكه به من فرزند سالم دادي 

خودت نگهدار همه نيني ها باشمحبت

 

پسندها (1)

نظرات (1)

حبیبه
4 مهر 94 9:35
سلام خوبی منیر جون؟ چرا نه سایت میای نه تلگرام؟ دلم برات تنگیده رادوین رو از طرف من ببوس سلام عزيز دلم نت خونه قطعه - اداره هم سايت باز نمي شد.دوستون دارم و به يادتون هستم