رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

دو روز تا تولد پسرم

1394/5/18 11:39
نویسنده : مامان منير
196 بازدید
اشتراک گذاری

واي خداي من 

چه حسي هيجاني دارم

تنها دو روز مونده به تولد گل پسرم 

نمي دونم چرا مامان قسمت نمي شه ما جشن تولدت رو همون روز تولدت بگيريم ، پارسال كه چند هفته زودتر گرفتيم و امسال هم قراره هفته بعد بگيريم .

نمي دونم ، هيچ كار خدا بي حكمت نيست 

البته اين و بگم كه امسال جشن تولدت به تعطيلات خورد و با توجه به اينكه اين آخرين تعطيلات تو تابستونه و ماه بعد اصلا تعطيلي نداره تصميم گرفتيم تا به بهونه ديدن نيني دايي مسعود بريم سمت تبريز

بار آخري كه رفتيم تبريز عيد سال 92 بود و من تو رو باردار بودم و از اون سال تا الان تبريز نرفتيم 

در واقع ميشه بگي اولين باري كه شما رو دارم مي برم اونجا ، اميدوارم از اونجا برات خاطره هاي خوبي بمونه و بريمو برگريد.

 

بوسسسسسسسس فدات

 

پسندها (1)

نظرات (0)