رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

پايان 23 ماهگي پسرم و آغاز آخرين ماه يك سالگي

1394/4/20 14:24
نویسنده : مامان منير
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه جون مامان 

الان كه دارم برات مي نويسم 

حالم خيلي بده غمگین

از درد تمام تنم درد مي كنه و سرماي بدي خوردم 

ولي با ياد آوري امروز ، ديگه هيچي جلودارم نشد و گفتم بيام برات بنويسم 

گل پسرم 

امروز  آخرين روز ماه 23 زندگي شماست و فردا وارد ماه 24 زندگيت ميشي

و اين نويد رو به من ميده كه به روز تولدت داريم نزديك مي شم و جشن

از همه مهم تر اينكه گل پسر من چه قدر زود داره بزرگ ميشه 

قبلا وقتي يكي مي گفت يك بچه دو ساله داره ، اصلا يه جوري مي شدم گیج

مي گفتم اي بابا اين چه قدر بزرگه و چه قدر چيزا بلده 

الان دارم مي بينم خودم ديگه يه بچه دو ساله دارم 

و اين باور از همه برام سخت تره كه آيا تو اين دوسال من واقعا مادر خوبي بودم يا نه؟؟؟

جون مامان محبت

دستام توان تايپ كردن نداره و سرم داره گيج ميره 

بعدا ميام و برات بيشتر مي نويسم 

فقط بدون من و بابا رضا خيلي خيلي دوست داريم و تو  تكه از قلب از دو تامونيبوس 

عزيزم

 

پسندها (1)

نظرات (0)