رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

تولد بابا رضا

1393/6/3 13:56
نویسنده : مامان منير
191 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم اين روزها رو قبل تر برات نوشتم ولي خوب به لطف دوستان بلاگفا 

وبلاگمون نابود شد غمگین

به همين دليل دارم تلاش مي كنم روز هاي مهم اون ايام رو يادم بيارم و دوباره برات بنويسممحبت

 

از همه مهم تر تولد بابا رضا بود جشن

دلم ميخواست بابا رو سوپرايز كنم به همين دليل بدون اينكه خبر داشته باشه زنگ زدم ماماني و بابايي ها رو دعوت كردم و از سر كار هم كه اومدن تو مسير رفتم يك كيك هم براش گرفتم و آوردن تو يخچال قايمش كردم و  جلوش هم يك عالمه چيز چيدم كه معوم نباشه 

عصري هم كه رفت بالا پشت بام چيزي بياره براي ما پايين ، من هم تند تند  خونه رو تزئين كردم 

واي برق چشاش خيلي ديدني بود 

باورش نمي شد تولدشه و همه هم قرار بيان 

خلاصه شب خوبي بود و خيلي خوش گذشت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)