رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

آغاز سومين تابستون زندگي پسرم

1394/4/1 12:39
نویسنده : مامان منير
172 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم 

همه جون مامان 

سلاممممممممم

سلامي به گرمي تابستون 

اولين روز تابستونت مبارك جشن

با تموم شدن بهار و آغاز تابستون دور سوم ديدن فصل ها براي پسركم شروع ميشه و نويد نزديك شدن به زمان تولدت رو بهم ميده 

كه من عاشق تدارك ديدن براي تولد هستم 

گل پسر مامان خيلي دوست دارم ، هميشه سلامت باشي و تندرستخندونک

 

هوا اين چند روز هم حسابي گرمه گرمه ، به طوري كه ظهرها وقتي از مهد با هم بر مي گرديم تا بريم خونه با اينكه من حتي تو ماشين كولر مي گيريم ولي باز وقتي مي رسيم خونه دو تا هلاكيم از گرماخسته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)