رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

پايان 22 ماهگي گل پسرم

1394/3/23 10:52
نویسنده : مامان منير
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه جون مامانمحبت

يك ماه ديگه هم گذشت و پسر من بزرگ تر شد

اين ماه ، ماه متفاوتي بود چون كه جون مامان از اين ماه رفت مهد كودك و دوران جديدي از زندگيشو شروع كرد

گل پسرم خيلي دوستدارم 

عاشقتم و از نگاه كردن به كارهات لذت مي برم متنظر

و اينكه مي بينم داري بزرگ مي شي و هر روز كارهاي تازه تري انجام ميدي

مامان فدات شه قدت هم بلند شده و ديگه چيزي از دستت روي ميز ها يا كابينت ها در امان نيست و به هر چي بخواي مي رسي 

دامنه واژه هات هم خيلي بيشتر شده  البته تو مهموني ها و تو جمع هاي شلوغ شيطنتت نمي زاره چيزي بگي 

ولي تا يك چيزي رو بخواي با لحن خاصي مي گي بده من يا ما منه يعني ماله منه 

عاشق بستني هستي و خودت خيلي خوشگل بستي ليواني ها رو قاشق قاشق مي خوري و وقتي يكي ميگي به من هم بده و نخواي بدي با عصبانيت همچين اهي مي گي كه نگو شاکی

اين ماه هم براي چكاب رفتيم پيش دكتر 

كه شما حسابي جهود بازي در آوردي و از در آسانسور كه اومديم بيرون تا در مطب رو ديدي زدي زير گريه ،موقع وزن كشي هم كه روي ترازو بند نشدي و آخر هم وزن دقيقت معلوم نشد ، براي قد هم آخ گريه كردي ولي 88 شده بودي وطوري عرق مي ريختي و از شدت هيجان لپ هات سرخ شده بود كه دكتر فكر كرد تب داري 

خلاصه دكتر ازت راضي بود و بهت گفت رادوين جان فقط كمي كمتر بدو ، بذار يكم گوشت بگيري 

برات هم چكاب پايان دو سالگي نوشت و گفت براي نيمه شهريور بياييد.

عشق مامان خيلي دوست دارم بوس

عاشق اين كارت هستم كه تا بابا تا مياد تكون بخوره دنبالش گريه مي كني و مي خواي همه جا باهاش بري 

اون هم عاشقانه دوست داره و تو رو با خودش مي بره

يه چيز بگم باورت نميشه خندونک5 شنبه اي از خونه ماماني اينا برگشتيم تو گير دادي كه بستني مي خواي بابا هم رفت كه برات بگيره و تو هم گريه كه باهاش بري ، نكته اينجا بود كه ساعت يك نصفه شب بود و بابا به خاطر تو حاضر شده بود با همه خستگيش بره بيرون دوباره 

بازم ميگم خدا را شكر ما صاحب بهترين بابا و همسر دنيا هستيم كه خيلي دوست داشتي هستبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)