رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

شروع آغازي دوباره

1394/3/11 12:27
نویسنده : مامان منير
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم 

گل پسرم 

من از روزي كه فهميدم تو قرار به جمع دو نفره من و بابا اضافه بشي برات شروع كردم به وبلاگ نوشتن تا الان 

ولي نمي دونم از شانس محيط وبلاگ نويسي قبلي يك ماهي كه تركيده و ميگن مشكل از سرورهاستگریه

من هم كم كاري كردم و بك آپي كه از وبلاگت دارم تا تولد يك سالگيته ، يعني 8 ماه رو حدودا ندارم و تمام دعام اينكه اونا پاك نشه 

به همين خاطر از امروز فعلا تو اين محيط جديد برات مي نويسم 

البته كه اين چند وقت هم برات مي نوشتم ولي جايي ثبت نكرده بودم 

گل پسرم خيلي دوست دارم 

همه جون مامان شماييمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)