رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

پسر در حرم عبدالعظيم

1394/3/12 10:23
نویسنده : مامان منير
90 بازدید
اشتراک گذاری

 

[ دوشنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۴ ] [ 11:52 ]

گل پسرم 

خيلي خوشحالم كه روزهاي كودكي تو پيش بابايي و ماماني هستي و با اونها اوقات سپري مي كني 

چهار شنبه اي بود هر چي زنگ زدم خونه كه حالتو بپرسم ديدم جواب نمي دن 

با گوشي ماماني صحبت كردم و ديدم سه تايي با هم رفتيد حرم عبدالعظيم زيارت 

از قراري اونجا به شما خيلي گذشته ، 

ماماني تعريف مي كرد كه سر همه مزار ها مي شستي و انگشتتو به عنوان فاتحه خوندن مي ذاشتي روشون

تو بازار هم رفتي از اين ماشين هاي تكان دهنده سوار شدي حسابي خوش گذروندي

بابايي هم مي گفت حرم ها ان قدر خلوت بوده كه خودت مي رفتي جلو و زيارت مي كردي 

عاشق بوسيدنت هم هستم 

بابايي ميگه بهت گفتم حرمو ببوس 

خخخخخخخخخخ

لپتو چسبوندي به حرم 

بابايي مي گفت اونجا هم توقع داشتي امامزاده ماچت كنه خنده

 خلاصه روز خوبي داشته 

اميدوارم هميشه دلتانو شاد باشه و لباتون خندون و خدا شما ها رو براي من نگه دارهبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)