رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

عيد فطر - تنها 3 روز تا تولد نيني باقيمونده

1392/5/18 20:36
نویسنده : مامان منير
104 بازدید
اشتراک گذاری
سلام جيگر مامان

پسر نازم عيدت مبارك

آره امروز عيده

عيد بزرگ تمام مسلموناي جهان " عيد سعيد فطر"

عيدي كه بعد از يك ماه روزه داري و عبادت خالصانه براي خدا همه به شادي مشغول ميشن.

اين عيد با بقيه عيدا براي من يه فرق مهم داشت ، مي دوني چي بود؟؟؟؟؟؟؟؟

.....

از اوايل بارداري و موقعي كه فهميدم تو با مني هر كس مي پرسيد اين نيني نازدونه كي مي خواد دنيا بياد من مي گفتم به اميد خدا بعد از عيد فطر

حالا ............................

امروز عيد فطره

روزي كه من ماه هاست منتظر اومدنش بودم و باورم نميشه كه اومد

پسر قشنگم فقط 3 روز

3 روز ديگه مونده تا اون صورت ماهتو ببينم

شنبه ، يك شنبه و به اميد خدا دو شنبه پسره نازم تو بغلمه


خدايي الان كه مي نويسم مي شه دو روز هم حساب كردا 


گلم

همه جونم

مي دونم از همين الان دلم براي تكونات تنگ ميشه

براي اينكه فقط مال خوده خودم بودي 

(مي دوني چرا اينو مي گم چون بعضي وقتا كه به بابارضا يا بقيه مي گفتم داري فلان كارو مي كني ، اونا اصلا حس منو متوجه نمي شدن و بابا رضا مي گفت عشقم فقط تو الان مي فهمي )

و اين تقويت حس بودن مطلق تو براي من بود

مي دوني چيه الان تو فكر و تو دلم يه حس جديده

الان دارم مي فهمم كه چرا مادرها تا بچه يكم ازشون دور ميشه و يا خبري ازشون ندارن و يا وقتي بزرگتر شده كمي دير ميان خونه  اولي نفري هستن كه نگران بچه مي شن

آخه تو تكه اي از جون مني 

وقتي دنيا بيايي هر آن نگرانتم كه اون لحظه كه پيشم نيستي ؛‌ يا نه اون موقع كه حتي من خوابن نكنه برات اتفاقي بيافته

در حاليكه الان در تمام لحظات، حتي اوج خوابم هم مي تونم حست كنم و وجودت با وجودم يكيه 


گلم

خيلي مراقب خودت باش

من كه دارم تمام تلاشمو مي كنم

به قول بچه ها الان شبيه يك مكعب مستطيل گرد شدم خخخخخخخخخخخ


دوست دارم

تو اين روزاي آخر كه پيش خدايي ، براي من و بابارضا حسابي دعا كن

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)