رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

شباي قدر

1392/5/9 19:7
نویسنده : مامان منير
191 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسرم

مي خواستم از يه شباي بزرگ برات بگم

شباي قدر

شبايي كه كنار هم دست به سوي آسمان بلند مي كنيم و از خدا سرنوشت يك سال مونو به خير و بركت مي خواهيم 

و من امسال چقدر خوشحالم كه تو رو دارم

سال پيش تو اين شبا چه قدر از خدا خواسته بودم تا يك هديه آسماني بهم بده و من لايق وظيفه مهم مادر شدن بدونه

و امسال تو رو دارم

باورت نميشه وقتي جوشن كبير مي خونم و تو زير دستم كه كتاب دعا دستمه ول مي خوري چه حسي بهم دست ميده

مي دونم كه خدا منو ديده و لايق دونسته

اون موقع است كه ديگه نمي تونم اشكامو نگه دارم

پسرم امشب هم شب احياست باز با هم بيدار مي مونيم و براي همه دعا مي كنيم

 

تمام هستي مامان و بابا حدود ۱۲ روز ديگه تو پيشموني و ما داريم براي اون روز لحظه شماري مي كنيم

تو هم براي من و بابا خيلي دعا كن

مراقب خودت باش ، من و بابا رضا تمام تلاشمو نو براي سلامتي تو مي كنيم .

دوووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسست داريم يه عالمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)