رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

زمینی شدن دختر نازم - رونیا

1397/10/3 13:36
نویسنده : مامان منير
117 بازدید
اشتراک گذاری

رونیای عزیزم

زیبای من

روشنایی زندگیم

ساعت 9:30 صبح روز 17 خرداد ماه در بیمارستان اقبال تهران چشم به دنیا گشودی

فرشته کوچولوی من 2870 گرم بودی با قد 49 سانت و با تمام تلاش های من آخر 3 کیاو نشدی

خدا را شکر که سالم بودی

البته که با دخملی تجربه جدیدی رو تجربه کردیم

زردی و بستری شدن تو بیمارستان

آخه که چه قدر سخت بود

چه قدر عذاب کشیدم

خدا هیچ مادر و

پدری و با مریضی بچه اش آزمایش نکنه که خیلی سخته

ولی بعد اون خدا را شکر همه روند رشدت به خوبی پیش رفت

فرشته من خیلی دوست داشتنی هستی و همه ما خیلی دوست داریم.

عاشق خنده هات هستم و فدای اون چشمای سیاهتم که من و باهاش دنبال می کن

دوست دارم

عزیزمی .

به قول داداش رادوین -- رونیا خانم دختر داداش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)