رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

تولد عمو بابك

1395/11/23 0:22
نویسنده : مامان منير
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر من 

عمر من 

همه جونم من 

امشب تولد عمو بابك بود 

بابارضا اومد خونه و حاضر شديم كه بريم خونه ماماني اينا 

سر راه هم بابا رفت براي عمو كادو خريد و بعد هم از قنادي مورد علاقه خودش از تو شهران براش يك كيك شكلاتي هم خرديد.

و به خاطر علاقه شما هم كيكي خريد كه روش توت فرنگي بود

خلاصه رفتيم خونه ماماني اينا 

كه اونا از ديدن كيك و كادو خوشحال شدن 

بعد از خوردن شام 

مامان جون كيك آورد و تو هم مثل پسرهاي آقا رفتي بغل عمو نشستي و من ازتون عكس مي گرفتم .

بعد هم شمع فوت كردن و كيك بردين و در نهايت هم عكس دسته جمعي 

كه قربون شيطون بلاي خودم برم من 

در يك حركت شيطنتانه و فرز ، توت فرنگي روي كيك كه خيلي هم براي دهان تو بزرگ بود و برداشتي و با يك حركت كردي تو دهنت

واي نمي دوني چه خنده بازاري شده بود

عاشقتم كه برق شيطنت تو چشمات موج مي زد

پسر كوچولوي من خيلي دوست دارم 

بزرگ باشي و مرد باشي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)