رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

كتاب خواني پسر براي مامان

1395/12/10 23:19
نویسنده : مامان منير
147 بازدید
اشتراک گذاری

نازدونه من سلام 

عزيز دلم ديگه بزرگ شدي و كارهاي تازه اي ياد گرفتي

الان چند شبه كه من موقع خواب برات كتاب مي خونم و تو گوش مي دي و مي خوابي . 

البته كه هزار قر و فر هم ميايي كه بخوابي 

اما 

نكته جالب اينجاست كه تو كتاب ها رو حفظ شدي ( مجموع كتاب هاي مي مي ني )

برام خيلي جالب بود كه كتاب رو ورق مي زني و از روي تصاوير تقريبا عينا جملات رو برام مي خوندي

قربونت برم كه خيلي خوب بودي 

واقعا از اين كار انرژي گرفتم 

و خيلي خوشحال شدم 

و برام خوشايند بود كه پسرم بزرگ شدي و چيزاي جديد ياد گرفتي 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)