رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

نازدونه مامان آغاز 41 ماهگيت مبارك

1395/10/20 23:44
نویسنده : مامان منير
121 بازدید
اشتراک گذاری

نازدونه من 

همه جونم 

تنها دليل زنده بودنم 

خوشحالم كه هستي و من تو رو دارم 

هميشه كنار بمون 

شاد باش و سلامت 

جيگر طلاي من

شيطون 

ان قدر بلا شدي كه نگو

گاها دلم ميخواد گاز گاز كنم 

فدات شم كه وقتي ميگم بيا يه عشقي به مامان بده 

بدو بدو ميايي و خودتو پرت م يكني تو بغلم و يه عالمه بوسم مي كني

با اين كارت واقعا جون دوباره براي زندگي كردن بهم ميدي

رادوينم 

همه جون

خيلي دوست دارم 

اين و باور داشته باش

براي بودن كنار تو و بابا رضا تمام تلاشمو مي كنم 

دوست دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)