رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

منتظر صداي قلب كوچيكتم

1391/10/9 12:4
نویسنده : مامان منير
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

دلم مي خواد كه حالت خوب باشه .

فردا قرار برم سونو تا صداي قلب كوچولوتو بشنوم و بدونم چند وقته و شايد هم كي دنيا مي آيي.

 

يكم استرس دارم

بابا رضا كه از هفته پيش هر روز ميگه امروز ميري سونو ؟، نه فردا ميري ؟

بهش مي گم من خودم استرس دارم تو ديگه زيادش نكن

مي گه آخه وقتي صداي قلبشو بشنوي باورم ميشه كه واقعا ديگه دارم بابا مي شم.

 خيلي از اومدنت خوشحاله ، منم كه حالم بد ميشه ، هر كاري مي كنه تا ما زود تر خوبشيم.

من و بابايي خيلي دوست داريم و منتظر روزاي با تو بودن هستيم

 

راستي ۵ شنبه رفتم خيابون بهار يه عالمه لباس و وسايل نيني ديدم ، اگه بهفمم دخملي يا پسمل ديگه همه چي برات تموم مي كنم.

 

مراقب خودت باش و سعي كن پيشم بموني .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)