رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

رنگ آميزي - تفريح بعد از ظهر هاي پاييزي

1395/8/17 13:34
نویسنده : مامان منير
113 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه جونم 

همه عشقم 

خيلي دوست دارم 

اين رو هميشه بدون 

كه تو براي من و بابا عزيزتريني

با توجه به سردي هوا و اينكه ديگه وقتي مي رسيم خونه تا ميام كمي به كارهام برسم هوا تاريك ميشه ، به فكر يه برنامه جديد برات افتادم كه تو هم خيلي بهش علاقه نشون دادي

مجموعه كتاب هاي نقاشي كه هر كتاب شامل يك سري اطلاعات و براي هر شكل يه دو بيتي شعر داره و بعدش هم بايد اون شكل رنگ اميري بشه

كه پسرم خيلي دوست داري و با هم خوش مي گذرونيم.

جديدا هم علاقه زيادي به عروسك هات پيدا كردي و با اونا هم روزگار مي گذروني.

پسرم 

نازدونه من 

خيلي دوست دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)