رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

جشن تولد گل پسرم

1395/5/20 14:22
نویسنده : مامان منير
184 بازدید
اشتراک گذاری

رادوين  عزيزم سلام

عزيز دوردونه مامان 

اي همه جون من 

نمي دوني كه چه قدر برام مهمي و حاضرم براي داشتن تو همه كاري بكنم 

دستم اوضاعش خيلي بد تر شده و دوباره مجبور شدم فيكسش كنم و حتي آمپول تزريق كنم و مسكن بخورم 

ولي قرار شد به كمك بابا رضا و ماماني جشن تولد شما رو برگزار كنيم.

اميدوارم حداقل جشن خوبي برات بشه 

دلم مي خواست خيلي كارها برات انجام كه نشد

پسرم من و ببخش

قربونت برم كه هر كي ميگه دستم چي شده . تو ميگي من بدو بدو كردم داشتم مي خوردم زمين مامان منو گرفت دستش بد شد كه ديگه نمي تونه بياره بالا

خيلي دوست دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)