رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

سفارش كيك تولد و خريد لباس براي پسر

1394/5/24 23:2
نویسنده : مامان منير
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم 

همه حواسم و فكر و ذهنم همش به فكر تولد تو  و بابائه محبت

نمي دوني چه حالي دارم از طرفي هم از سفر برگشتيم و خونه يك عالمه كار جانبي هم دارم 

امروز تا قبل رسيدن بابا تند تند مشغول جمع و جور كردن خونه و باز كردن ساك لباس ها و هزار تا كار شدم 

تو هم قربون قدت برم كارهامو دو برابر مي كني دلخور

يعني من تختو درست مي كنم ميرم تو آشپزخونه كار كنم ، بر مي گردم مي بينم رفتي تو تختت و همه رو تختي و كوسن و پتو وبالش ها رو انداختي بيرون تخت 

خلاصه تا اومدن بابا كلي كار كرديم با همخندونک 

بابا هم كه رسيد خونه اساسي خسته بود ولي چه كنيم كه فكر برگزاري خوب تولدت فكر هر دومونو مشغول كرده بود.

براي همين با هم راه افتاديم بيرون ، اول مغازه لوازم تولد فروشي سر كوچه رو رفتم توش و يك سرك كشيدم كه چي داره و قيمتاش چنده ، بعد هم رفتيم سمت قنادي ، امسال كيك تولدتون رو به قنادي پارس سفارش داديم 

يك كيك به شكل زنبور كه بابا حسابي هم سفارش كرد و قرار شد پايه كيك رو هم كاكائويي بزنه 

اميدوارم كيك خوبي بشه متنظر

بعد هم كل خيابون سلسبيل رو با بابا فتح كرديم و گشتيم اما دريغ از پيدا كردن يك لباس مناسب با تم تولد به طوري كه اول بي خيال طرح زنبور شدم ، بعد ديدم زرد و مشكي هم نيست و آخر به زرد خالي رضايت دادم كه دست آخر اون رو هم پيدا نكرديم و خسته و نالان اومديم خونه بدبو

يعني گلم فقط ببين يك تولد چه داستان هايي داره 

ولي براي بهترينم هاي جونم همه كاري مي كنم محبت

پسندها (1)

نظرات (0)