رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

سوال مهم این روزهای پسرم

1398/6/31 22:55
نویسنده : مامان منير
95 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم این و برات می نویسم چون خیلی برام جالبه و امیدوارم وقتی این مطلب رو می خونی بتونی جوابشو بدی

این روزا همش ازم این سوال رو می پرسی

مامان چه جوری میشه تو شبا از همه دیرتر می خوابی ولی باز از همه زودتر بیداری ؟؟؟

 

قربون قدت برم چون من مامانم

نمی دونم چه روزی ارزش داشتن مامان و کارهایی که مامان انجام میده رو متوجه می شی ولی حتما اون روز می فهمی که وقتی من دیر می خوابم یا اینکه زود پامی شم چه کارهایی و چه فکرایی دارم برای شماها که باید انجام بدم و برای حس وظیفه ام از خوابم هم حاضرم بگذرم.

 

فدای شما دو تا فرشته ی نازم بشم من

 

پسندها (2)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
1 مهر 98 19:30
سایتون بر سر فرشته هاتون مستدام😊 ممنون میشم ما رو دنبال کنید🌹