رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

وااااااااااااای پسرم محصل شده

0/1398/26 23:10
نویسنده : مامان منير
121 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه جونم 

خدایا شکرت و هزار مرتبه شکر 

چند وقتیکه با بابارضا همش حرف قد و وزن و اینای گل پسرمونه و اینکه خدای شکر که پسرم چه قدر بزرگ شده و از این حرفا و من هم که دنبال دغدغه برای خودم می گردم که اون هم الان بخش اصلیش مسئله اینکه پسرم کدوم مدرسه بره 

خلاصه کنم برات 

چند روز پیش موقع غذا خوردن گفتی دندونت درد می کنه و من هم که حساس روی دندون برای امروز برات وقت ویزیت گرفتم و دوتایی با هم رفتیم دندانپزشکی. سوپروایز دفترچه بیمه ات رو گرفت و فرمت رو پر کرد و داد که من امضاء کنم 

واااااااااای که دلم غنج رفت برات تو بخش شغل نوشته بود محصل 

اول اومدم بگم که اشتباه نوشتید پسرم مدرسه نمیره ولی یهو یادم اومد جونم خدا پسرم پیش دبستانیه دیگه 

خدا جونم 

پسرم بزرگ شده 

قربونش برم 

رادوینم همه نفسنم دلیل بودنم تو این دنیا و ادامه ی هستیم دلم می خواد تو رو روی بالاتر قله های موفقیت ببینم و برای رسیدن به اوج هر تلاشی لازم باشه برات می کنیم .

دوست دارم

پسندها (2)

نظرات (0)