رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

رونیا خانم قشنگه

0/1398/26 22:0
نویسنده : مامان منير
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزای دل مامان 

فرشته کوچولوهایی که دارید بزرگ می شید و دلبرتر از هر روز دیگه 

رونیا خانم که حسابی بلا شدی و دیگه دلت نمی خواد چهاردست و پا بری و دستا و می گیری و تند تند راه می ری فواصل نزدیک رو هم خودتو پرت می کنی 

راستی برای پنج شنبه 98/01/22  هم بردمنت خانه بهداشت تا قد و وزنت رو بیگره که بشه برای پایان 10 ماهگیت 

که حدود 8500گرم وزنت بود و قدت هم 71 بود.

فدای دخترم بشم 

الان دست دستی می کنی ، من با انگشت اشاره بهت می گم نه تو هم کل دستو تکون میدی . تا حدی بای بای کردن بلدی. 

وای از دیروز هم در کابینت ها رو باز می کنی و توش رو نگاه می کنی و میگی دا.

خدا نکنه داداش رادوین بیچاره هم بره دست شویی کل تایم پشت در می ایستی و می گی دا دا دا دا

خلاصه در یک کلمه شیطون بلایی شدی برای خودت فرشته کوچیک من 

تا داداش یه وسیله جدید میاره همه چیز رو رها می کنی میری اونو بر می داره اون هم که خیلی دوست داره اکثر مواقع بهت میده و بعضی وقتا هم میاد سراغ من که نانا همه چی رو خراب می کنه و من هم میگن یه اسباب بازی براش بیار مشغول شه تا باهات کار نداشته باشه ولی نانا خانم بلاتر از این حرفاست.

خدا شما ها رو برام حفظ کنه

پسندها (1)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
27 فروردین 98 13:26
خدا حفظشون کنه