رادوينرادوين، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
رونیارونیا، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات عزيز دل مامان و بابا

خوشبختی برای من است چون آنان که دوستشان دارم کنارم هستن

داستان عمل رادوين

1396/9/11 13:23
نویسنده : مامان منير
191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رادوين نازدونه من

اين و مي نويسم براي اينكه من در اين زمينه هيچ تجربه اي نداشتم و يك اشاره مامان فريده بهم كمك كرد.

وقتي ديگه رادي رو از پوشك گرفته بودم و جيش كردن تو دست شويي رو شروع كرده بود ديده بودم كه وقتي جيش مي كنه خيلي تيزه و همه جا مي پاشه ولي فكر مي كردم به خاطر اينكه هنوز بلد نيست درست جيش كنه 

تا اينكه يه روز با مامان فريده رفتي دست شويي مامان گفت كه رادي يه جوري جيش مي كنه انگار كمي تنگه 

من هم گفتم نمي دونم با دكترش مشورت مي كنم .

مامانم هم گفت مادرشوهرت راست ميگه اون چند تا پسر داشته بالاخره تجربه اش بيشتره 

خلاصه كه ما مسئله رو با دكتر پروند مطرح كرديم و درمان رو شروع كرديم 

درماني كه با بازي و داستان كه برات سخت نباشه كه چند تا پماد رو بهت مي زديم و بعد بايد با سر دماسنج به داخل آلت مي برديم.

يه دوره سه ماهه اين كار را انجام داديم كه اوضاع بهتر شد و قرار شد فقط كرم بزنيم ولي بعد كه قطع مي كرديم دوباره همون مي شد و اين موضع ماند تا چكاب امسال آبان ماه ديگه ديگه دكتر شما رو به متخصص اورولوژي كودكان دكتر شادپور معرفي كرد و بعد هزار داستان و يك بعد از ظهر سخت معطل شدن در مطب ايشون ، تشخيص يه عمل دادن و حالا بايد فردا براي عمل بريم كه قرار تنگي مجاري از بين بره و بعد دو طرفشو بخيه بزنن كه اين بخيه ها جذبي است و حدود 20 روز قرار طول بكشه جذب بشه .

فردا صبح هم قرار ساعت 8 صبح بيمارستان محب مهر باشيم و اگه خدا بخواد و همه چي خوب پيش بره براي عصر گفته مرخص ميشي.

علت اصلي اين مورد هم اينكه بچه وقتي ختنه مي شه و بعد از اون خوب مدتي پوشك ميشه ديگه مثلا يكي دو سال ،‌ تو اين مدت بايد خيلي مراقب بود كه سر آلت با پوشك برخورد نداشته باشه و حساس بشه كه بعد اين جوري ميشه كه دكتر مي گفت از دست شما اون موقع هم كاري بر نميومده و الان 25 درصد بچه ها اين مشكل رو دارن.

خدايا خودت همه چي رو به خير كن .

پسرم اين يه تجربه بود البته تجربه اي سخت و براي تو هم 100درصد دردناك خواهد بود.

من و ببخش

دوست دارم

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان فاطمه
11 آذر 96 15:58
ببخشید میشه وقتی پسرتون عملش رو انجام داد کمی از محیط بیمارستان بگید؟ دختر من لوزه داره و من فقط میخوام محیط بیمارستان رو بدونم منم مادرم و 100 درصد نگران ایشالا پسرتون هم به سلامتی عمل کنه و مشکلش حل بشه
مامان منير
پاسخ
سلام عزيزم  اميدوارم عمل خوبي داشته باشه  محيط بيمارستان خوب بود با بچه ها خيلي خوب برخورد مي كردند. ولي صبرت و بايد زياد كني چون براي همه چي بونه مي گيرن
حبیبه
16 آذر 96 10:39
وای چه بد خیلی ناراحت شدم ایشالله هر چه زودتر بهتر شن عزیزم رادین جان